Utstilling i Rosendal

veggtepper

På torsdag i forrige uke reiste jeg og min kjære venninne Nathalie på dagstur til Rosendal.

Formålet med turen var å sette opp en utstilling med vevearbeidene mine hos galleri Landleg. Vi begynte dagen med å ta hurtigbåten som går mellom Bergen og Rosendal, og hadde en kjempefin tur på rolig sjø. Vel fremme i vakre Rosendal spaserte vi en kort tur gjennom sentrum, til vi ankom destinasjonen: Galleri Landleg. Her ble vi møtt av så fine, varme og entusiastiske mennesker!

Jeg og Nathalie tok malerkosten fatt, og ordnet rosa vegg til arbeidene mine – det ble så lunt og harmonisk og fint.

Skulle du være i nærheten av Rosendal den kommende tiden, håper jeg at du vil ta turen innom Rosendal! Mer idyllisk og vakkert sted skal du lete lenge etter.